Samarbejdspartnere

I dagtilbuddet har vi tæt samarbejde med forskellige tværfaglige personer, som primært er logopæd(talepædagog), psykolog, sundhedsplejerske, fysioterapeut, ergoterapeut og pædagogiske konsulenter (PPR).

I forhold til barnets overgang fra børnehave til skole arbejder vi også sammen med de forskellige skoletilbud og de andre institutioner i lokal området - for at sikre en god sammenhæng. Vi samarbejder med FDF spejderne, hvor vi hvert forår lejer deres spejderhytte til stor glæde for de kommende børnehaveklassebørn.

Vi har også et lokalt samarbejde med forskellige aktører. Et eksempel er vores årlige motionsdag "Stilling i bevægelse", hvor vi i samarbejde med Brugsen, kirken, dagplejen, skolen og de andre institutioner i området får skabt en aktiv og spændende dag, hvor pulsen og smilet bliver aktiveret.

Vi gør også brug af de lokale kulturinstitutioner og har i den forbindelse et samarbejde med Skanderborg bibliotek, Skanderborg museum og Fælleden.